Reklamačný protokol
V prípade reklamácie prosím postupujte nasledovne podľa popísaného postupu.
Ak sa rozhodnete tovar reklamovať, prosím vyplňte nasledovný dokument a zašlite nám ho na adresu, bez dobierky. Informujte nás dopredu o poslaní spätnej zásielky aj mailom.
Po obdržaní písomného dokumentu Vás budeme kontaktovať do 14 pracovných dní telefonicky a následne vydáme písomne stanovisko k reklamácií. Vrátenie peňazí, po posúdení reklamácie bude na Vami uvedený účet.
Prosím zaslať písomne na adresu:
Barbora Beňová, Horná 34/A, 974 01, Banská Bystrica
Reklamačný balíček poslaný na dobierku nebude prebraný, ani posudzovaný.
Ak však chcete tovar vrátiť nerozbalený je tak možné urobiť do 14 dní od zakúpenia bez udania dôvodu. Podmienkou však je aby bol tovar nepoškodený, neotvorený. Ak už raz fľaštičku esenciálneho oleja otvoríte je pravdepodobnosť, že v preprave poštou vytečie, preto by nebolo vhodné takýto olej posielať.
Ak však ste akokoľvek nespokojný so zakúpeným tovarom, prosím kontaktujte ma priamo na tel.číslo 0948 948 783 alebo email info@happyplant.sk a podľa špecifickej situácie skúsime problém vyriešiť rozumne a ľudsky.
Ďakujeme za porozumenie